مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-15پزشكي

طرح «نذر سلامت2» در خراسان جنوبی | از توزیع ماسک تا مشارکت در طرح واکسیناسیون


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اجرای طرح «نذر سلامت2» به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری محرم، گفت: طی اجرای این طرح تاکنون 22 هزار ماسک برای توزیع بین عزاداران توسط خیرین تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی صبح امروز در نشست قرارگاه عملیاتی کرونای جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار داشت: به دنبال گستردگی بهداشت و درمان و تسریع فرآیند واکسیناسیون شهروندان تمام ظرفیت های خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهد.

وی بیان داشت: همچنین هلال احمر در صورت تأمین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی آمادگی دارد ساعات کار داروخانه این جمعیت را افزایش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در استان، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون یک هزار و 944 تیم حدود 17 هزار و 407 مکان عمومی را مورد بررسی قرار داده و 39 هزار و 453 نفر از خدمات طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی بهره مند شده اند.

رضایی با بیان اینکه در راستای ترغیب عموم مردم به انجام واکسیناسیون 72 تیم به 6 هزار و 409 نفر خدمات ارائه کرده اند، گفت: در گمرک ماهیرود نیز با استقرار تیم سلامت هلال احمر 17 هزار نفر از خدمات بهداشتی به منظور پیشگیری شیوع ویروس کرونا بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر سلامت2» در خراسان جنوبی | از توزیع ماسک تا مشارکت در طرح واکسیناسیون

طرح «نذر سلامت2» در خراسان جنوبی | از توزیع ماسک تا مشارکت در طرح واکسیناسیون